Subject: Kooskõlastuse uuendamine
From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 17:43:30 +0300

Tere

Vastavalt telefonikõnele saadan teile kooskõlastamiseks projekti „ELA511 -
Hiiumaa, Hiiumaa vald, Kalana küla JPV“.

Projektis muudetud ainult kliendikaabli kulgemine kinnistul
39201:001:2792. Varasemalt läks kaabel läbi kaevu, kuid nüüd ümber
sidekaevu (vaata pilti).

Varasem projekti kooskõlastuse number: nr 7.1-2/24/13092-2

Palume Transpordiameti kooskõlastust.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5330 5761

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.